Yerbamarket jest młodą i dynamiczną firmą na rynku FMCG.
Od blisko 10 lat nasza firma wprowadza na rynki Europy miedzy innymi yerba mate i produkty z tzw. segmentu super food

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Regionalny Koordynator sprzedaży kategorii zdrowa żywność w rynku tradycyjnym oraz nowoczesnym

Region: cała Polska

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów zdrowej żywności dostępnych w ofercie,
  • dbanie o prawidłową ekspozycję produktów,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
  • budowanie i utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z obecnymi Klientami, analiza ich potrzeb,
  • samodzielne negocjowanie warunków biznesowych spójnych ze strategią firmy,
  • koordynacja pracy przedstawicieli handlowych,
  • nadzór nad windykacją należności,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku.

Wymagania:

  • rynek tradycyjny: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • rynek nowoczesny: doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku  Account Manager w branży FMCG lub pokrewnej
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wysokie zaangażowanie w pracę,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • determinacja w osiąganiu celów sprzedażowych,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
  • umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
  • wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • uczciwość punktualność, rzetelność, dyspozycyjność,
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • odpowiedzialność za powierzone mienie,
  • dobra obsługa komputera: poczta, Excel (raporty w tabelach),
  • czynne prawo jazdy kat. B, bezkolizyjna jazda.

Oferujemy:

  • umowę o pracę, na pełny etat,
  • możliwość wpływania na kierunki rozwoju kategorii w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju umiejętności zarządczych,
  • szkolenia,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon),
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole.

DYSTRYBUTOR ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM ZATRUDNI ZNAJĄCEGO BRANŻĘ:

Kupca (FMCG, asortyment spożywczy)
Miejsce pracy: Karczew
  • Zadania:Samodzielne negocjacje handlowe,Zarządzanie wybranymi grupami asortymentowymi,Kontrola realizacji umów,Rozliczanie dokumentacji handlowej,

    Organizowanie akcji marketingowych,

    Sporządzanie analiz,

    Wymagania:

    Znajomość oferty oraz producentów artykułów spożywczych,

    Doświadczenie na stanowisku kupca w branży FMCG,

    Doświadczenie w samodzielnych negocjacjach,

    Zdolności analityczne,

    Odporność na stres, szybkość i sprawność działania,

    Oferujemy:

    Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

    Zatrudnienie na umowę o pracę,

    Konkurencyjne warunki zatrudnienia,

    Realny system premiowy,

Masz doświadczenie w e-sprzedaży, internet nie ma przed Tobą tajemnic? To ogłoszenie jest dla Ciebie.
W związku z rozwojem sklepu internetowego Yerbamarket.com poszukuje do pracy:

Specjalisty ds. sprzedaży internetowej

Miejsce pracy: Karczew
Region: mazowieckie


Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w e-sprzedaży
  • Znajomość obsługi serwisów aukcyjnych
  • Lekkie pióro, umiejętność tworzenia tekstów produktowych/opisów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziana znajomość programów graficznych i do obróbki zdjęć
  • Mile widziana znajomość rynku zdrowej żywności
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja pracy

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży internetowej w oparciu o e-sklep firmowy
  • Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży za pośrednictwem serwisów aukcyjnych i portali internetowych
  • Bieżąca obsługa zleceń, zamawianie produktów
  • Wsparcie Działu Sprzedaży w realizacji bieżących zadań
  • Wsparcie Działu Marketingu w zakresie wdrażania i realizacji akcji promocyjnych w internecie

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat)
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Praca w młodym, zgranym zespole.

Specjalista ds. Sprzedaży i Eksportu z językiem angielskim

Miejsce pracy: Karczew
Region: mazowieckie

Opis stanowiska:

  • Rozwijanie sprzedaży produktów firmy na powierzonych rynkach;
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • Realizowanie sprzedaży eksportowej na powierzonym obszarze
  • Negocjowanie warunków współpracy
  • Przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów
  • Branie udziału w targach branżowych

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny;
  • Znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem;
  • Wiedza techniczna w zakresie zdefiniowania i zrozumienia potrzeb klientów; 
  • Zdolności analityczne oraz organizacyjne;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od wyników sprzedaży);
  • Ciekawa i rozwojowa praca w prężnie rozwijającej się firmie.
  • Praca z markami o dużym potencjale – super food, yerba mate, żywność funkcjonalna

    Główne obowiązki:

    • Pozyskiwanie nowych klientów i rynków
    • Realizowanie sprzedaży eksportowej na powierzonym obszarze
    • Negocjowanie warunków współpracy
    • Przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów
    • Branie udziału w targach branżowych

    Idealny kandydat:

    • Ma doświadczenie w sprzedaży eksportowej FMCG
    • Zna przynajmniej jeden z poniższych języków na poziomie co najmniej bardzo dobrym: język angielski, język niemiecki, język rosyjski, język hiszpański, język francuski, język arabski, język chiński
    • Potrafi negocjować i prowadzić rozmowy handlowe
    • Jest nastawiony na realizację wyników sprzedażowych

    Dlaczego warto:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system bonusowy
  • Umowa o pracę lub inna preferowana forma zatrudnienia
  • Pakiet niezbędnych narzędzi
  • Praca w młodym dynamicznym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@babafood.pl

Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów

Miejsce pracy: Warszawa Katowice Opole

Opis stanowiska:

  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych wartościowych i jakościowych na obsługiwanym terenie
  • Realizacja powierzonych obowiązków oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych budżetów
  • Kompleksowa i regularna obsługa klienta zarówno detalicznego jak i sieciowego
  • Pozyskiwanie nowych klientów

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego preferowane w branży spożywczej
  • Znajomość lokalnego rynku supermarketów i klientów detalicznych
  • Umiejętność samodzielnego kreowania akcji promocyjnych
  • Samodzielne i aktywne podejście do powierzonych zadań
  • Umiejętność zarządzania zespołem serwisantów
  • Otwartość na realizację celów sprzedażowych oraz celów jakościowych
  • Duża dyspozycyjność oraz swoboda w nawiązywaniu kontaktów
  • Gotowość do pracy w systemie zadaniowym
  • Prawo jazdy kat.B.

Oferujemy:

  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w dużej polskiej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • Prace w pasjonującym i podlegającym szybkim zmianom sektorze rynku
  • Samochód służbowy i  telefon komórkowy

Specjalista ds. jakości – branża spożywcza

MIEJSCE PRACY: Karczew mazowieckie

Zadania:
– stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;
– przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;
– przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;
– szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;
– pobieranie i wysyłanie próbek do badań;
– rozpatrywanie reklamacji;
– odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;
– prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;
– współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;
– reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.

Idealny kandydat posiada:
– wykształcenie wyższe, mile widziana technologia żywności
– wiedzę w zakresie wymagań GHP oraz systemu HACCP, polskiego i unijnego prawa żywnościowego;
– umiejętność prowadzenia dokumentacji jakościowej firmy branży spożywczej
– doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych oraz kontroli jakości surowców i produktów;
– umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
– znajomość języka angielskiego (mile widziane);
umiejętność obsługi pakietu MS Office;
gotowość do pracy w systemie zmianowym.

W zamian za pracę oferujemy:
– Pełen zatrudnienie na umowę o pracę.
– Możliwość rozwoju zawodowego;
– Zdobycie doświadczenia w zakładzie przetwórstwa spożywczego
– Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Grafik-ecommerce

Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka

Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:
– Przygotowywanie kreacji do Newsletterów, bannerów reklamowych na potrzeby kampanii reklamowych
– Opracowywanie projektów graficznych na potrzeby aukcji internetowcych oraz sklepu internetowego
– Opracowywanie zdjęć i opisów dla produktów w e-sklepie
– Projektowanie, kodowanie i przygotowywanie Newsletterów i Mailingów do wysyłki

Oczekujemy:
– Znajomości programów z pakietu Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign
– Terminowości w wykonywaniu zadań
– Kreatywności, estetyki oraz znajomości bieżących trendów designerskich
– Komunikatywności oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
– Umiejętność tworzenia projektów graficznych oraz ich przygotowanie do druku
– Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
– Odpowiedzialności i samodzielności w działaniach

Oferujemy:
– Zatrudnienie na pełny etat, umowa na czas nieokreślony po przebyciu okresu próbnego
– Stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju
– Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dużym internetowym sklepie

Polski producent zdrowej żywności poszukuje osób na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka
Region:
mazowieckie, łódzkie, śląskie

Opis stanowiska:
– Pozyskiwanie klientów
– Promocja produktów
– Przeprowadzanie wycen i konstruowanie ofert
– Utrzymywanie relacji z klientami

Wymagania:
– Kreatywność
– Samodzielność
– Zorientowanie na wynik
– Chęć rozwoju
– Prawo jazdy kategoria B

Oferujemy:
– Stałe miesięczne wynagrodzenie
– Wysoką prowizję za sprzedaż
– Wsparcie marketingowe
– Wsparcie sprzedażowe
– Możliwość realizacji własnych pomysłów sprzedażowych
– Specjalistyczne szkolenie produktowe
– Profesjonalne szkolenia sprzedażowe
– Produkty wysokiej jakości

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel w dziale handlowym

Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka

Opis stanowiska:
– Wizytowanie i sporządzanie zamówień u klienta
– Pozyskiwanie nowych rynków zbytu
– Kontakt telefoniczny z Klientem
– Fakturowanie zamówień
– Raportowanie wyników sprzedaży
– Prowadzenie sprawozdań dla działu sprzedaży – Nadzór nad spływem należności

Wymagania:
– Doświadczenie w pracy w handlu – mile widziane w FMCG
– Wykształcenie minimum średnie
– Prawo jazdy kat B
– Znajomość podstawowego pakietu Office
– Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego

Oferujemy:
– Umowę na etat
– Możliwość rozwoju zawodowego
– Ciekawą i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
– Pracę w dynamicznym i młodym zespole
– samochód służbowy
– Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne związane ze stanowiskiem

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik w dziale magazynowym i produkcyjnym

Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka

Opis stanowiska:
opakowywanie i zabezpieczanie towaru
prace produkcyjne
nadzór nad stanami magazynowymi
przyjęcia i wydawanie towaru
współpraca z działem handlowym

Wymagania:
– Doświadczenie w pracy w produkcji lub handlu (artykuły spożywcze )
– Wykształcenie minimum średnie
– Znajomość podstawowego pakietu Office
– Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego

Oferujemy:
– Możliwość rozwoju zawodowego
– Ciekawą i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
– Pracę w dynamicznym i młodym zespole
– Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne związane ze stanowiskiem


Adres: ul. Ślusarska 10/7, 05-480 Karczew, tel.:+48 22 779 56 60 | e-mail: biuro@babafood.pl